ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Η Ευρώπη θέλει Volvo [εικονες]

Στο Παρίσι, όπου κάνει πρεμιέρα για το κοινό το νέο XC90, η Volvo ενημέρωσε επίσης για την αποδοχή που έχουν τα μοντέλα της στις χώρες της Ευρώπης...



Σύμφωνα με την Ένωση των Κατασκευαστών Αυτοκινήτων στην Ευρώπη (ACEA), η Volvo Cars κατέγραψε αύξηση 12,9% των πωλήσεων της το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2014, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα.

Η Ευρώπη αντιπροσωπεύει πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων της Volvo και η σουηδική μάρκα τα πηγαίνει εξαιρετικά σε αγορές όπως η γερμανική και η βρετανική. «Η ανάκαμψη της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου γίνεται με αργούς ρυθμούς, όμως η Volvo κινείται ανοδικά με πιο γρήγορο ρυθμό», σχολίασε ο ο Hakan Samuelsson, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

Στις επιδόσεις της Volvo έχουν συμβάλλει τα νέα ή ανανεωμένα μοντέλα (V40, S60, XC60 κ.α.), αλλά και το λανδάρισμα των εκδόσεων με τη νέα γενιά 2λιτρων κινητήρων Drive-E.

Η άνοδος σε Ευρώπη και Κίνα «μηδένισε» τις απώλειες της Volvo στις ΗΠΑ, με αποτέλεσμα σε παγκόσμιο επίπεδο να καταγράφεται άνοδος 9,2% το πρώτο οκτάμηνο του 2014.

Το στοίχημα του XC 90

Το XC90 αποτελεί το πρώτο «δείγμα γραφής» στη νέα εποχή της Volvo. «Δεν λανσάρουμε απλά ένα νέο μοντέλο, επαναλανσάρουμε τη μάρκα μας! Το νέο XC90 ανοίγει τον δρόμο για μια σειρά από συναρπαστικά νέα μοντέλα που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια», είναι η υπόσχεση που έδωσε ο Πρόεδρος της εταιρείας, Hakan Samuelsson.

Στο εμπρός μέρος του XC90 κυριαρχεί η μεγάλη μάσκα με τη διαγώνια γραμμή και στο κέντρο το ανασχεδιασμένο σήμα της Volvo. Τα φώτα ημέρας LED αποτελούν αναφορά στο σφυρί του Θωρ, του θεού της σκανδιναβικής μυθολογίας. Το πίσω μέρος του XC90 είναι πιο συμβατικό, με κύριο χαρακτηριστικό τα φωτιστικά σώματα που «αγκαλιάζουν» το αμάξωμα. Στην 7θέσια υπερπολυτελή καμπίνα συναντάμε μαλακό δέρμα και ξύλο. Η μεγάλη κάθετη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα θυμίζει tablet.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου